A popzene glóriája, Dua Lipa az egész világot megváratta, de most végre visszatért! A „Houdini” című, új dal – amely mellesleg egy magyar vonatkozású szó, Weisz Erik a valaha volt legnagyobb szabaduló művész után került be az amerikai angol szótárba – egy új fejezet kezdetét indítja el a 2020-as ’Future Nostalgia’-t követően. Önfeledt, 90-es éveket visszhangzó szintetizátorok és afrikai dobok vezetik be a szerzeményt, amely légies, mégis szuggesztív akárcsak maga az ünnepelt ikon. Az új, alkotói csendjéből kilépő Dua Lipát pedig egy kísérő videóklipben vehetik szemügyre a rajongók.
A „Houdini” beindítja azt a narratív szálat, amely átszővi Dua készülő projektjét. A koszovói-albán származású előadó így mesélt a felvételről:
„Azt a hajnali 4 órai érzést testesíti meg, amikor az éjszaka a végéhez közeledik, és egy kicsit izzadt vagy már, de egyszerűen nem akarod, hogy véget érjen a buli.”
Az újdonsághoz egy videóklip is csatlakozik (rendező: Manu Cossu, operatőr: André Chemetoff), Dua próbája utáni pillanatait mutatja be a táncteremben.
„Ez a szám képviseli egyedülállóságom legkönnyebb és legfelszabadítóbb részeit” – mondja Dua. „A „Houdini” egy abszolút fricska, és azt vizsgálja, hogy valaki valóban megéri-e az időt, vagy inkább ghostingolni fogom a végén. Soha nem tudhatod, hova visz valami, ez a szépsége annak, ha nyitott vagy bármire, amit az élet neked hajít. Már alig várom, hogy megosszam a merész boldogság érzését a rajongóimmal.”
A „Houdini”-t Lipa írta Caroline Anilinnál, Danny L. Harle-lal, Tobias Jesso Jr.-ral és a Tame Impala Kevin Parkerével – egy olyan csapattal, akik a teljes, hamarosan nyilvánosságra kerülő albumprojekt fő munkatársai voltak, és Parker és Harle volt benne a producer. „A nagy része az albumnak az abszolút káosz örömteli pillanataiban íródott, és amikor könnyedséggel és optimizmussal jártam a világban, bármi is legyen ennek a végkifejletje” – mesélte a popsztár.
Fotó: Dua Lipa