Nyár a fa alá – a közösségi élményt helyezi fókuszba a Budapest Park karácsonyi kampánya

A Budapest Park a kezdetek óta nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a koncertélményen túl egy egész estés és komplex közösségi élményt nyújtson vendégeinek, a karácsonyi időszakban pedig különösen fontosnak tartják hangsúlyozni a közösség erejét. Mivel missziójuknak tekintik az adományozás kultúrájának népszerűsítését is, immáron hagyományosnak mondható, hogy ha decemberben koncertjegyet vásárolunk a 2024-es Parkos évadra, egy jó ügyet is támogatunk.

Alig néhány napja nyitott meg a Budapest Park korcsolyapályája, a Jégvilág, ami igazi, hamisítatlan ünnepi hangulattal, káprázatos fényáradattal, egy hatalmas karácsonyfával és különleges téli étel-és italkínálattal várja a látogatókat. Ha mindez nem lenne elég, december 14-én egy közösségi napra invitálják az érdeklődőket, amelyre kifejezetten olyan programokkal készülnek, amelybe bárki könnyedén becsatlakozhat. Buzdítják a részvételre azokat is, akiknek nincs lehetőségük szeretteikkel készülődni, így a Park stábjával közösen hangulódhatnak az ünnepekre.

A Park télen-nyáron közösségi élményeket kínál, és decemberi kampányukban is erre hívják fel a figyelmet. Minden koncert sokkal emlékezetesebb, ha az ember jó társaságban tölti – legyen ez a családja, a barátai, vagy csak szimplán az ismeretlen ismerősök, vagyis a mellette álló rajongók. Ezeket a felejthetetlen nyári emlékeket idézik most fel, illetve meghökkentő kreatívokon ötvözik a karácsony hangulatával. A “Nyár a fa alá” szlogennel pedig azt hangsúlyozzák, hogy sokszor a tárgyi ajándékoknál sokkal fontosabb a közösen töltött idő és az új élmények szerzése. A Park 2024-es programjából már rengeteg koncert közül szemezgethetünk: április 25-én indul a tizenharmadik évad a Blahalouisianaval; harmincéves pályafutása során először jár Magyarországon Anglia legnépszerűbb fiúcsapata, a Take That; a hatalmas sikerre való tekintettel kissé új köntösben újból megrendezésre kerül a Katona József Színházzal közös műsoruk, a Csinibaba Táncdalfesztivál; 15. születésnapját ünnepli a Bohemian Betyars; új lemezét mutatja be az Elefánt; először áll a Park színpadán a The Dead South, illetve a NOX is, de a bejelentett fellépők közt olyan közönségkedvenceket is találunk, mint a Vad Fruttik, a Bagossy Brothers Company, a Bëlga, a Scooter, a Kowalsky Meg A Vega, a TNT vagy a Budapest Bár.

Ráadásul decemberben minden eladott jegy nettó árából 1%-ot az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa számára ajánlanak fel, akik otthont és szeretetet nyújtanak a vér szerinti családjukat nélkülözni kényszerülő gyermekeknek. Céljuk, hogy gondozásukban a gyermekek szeretetben, tiszteletben nőjenek fel, és kiegyensúlyozott, boldog felnőttekké váljanak. Az alapítvány nevelőszülői hálózatot és családmegerősítő programot működtet, átmeneti otthont biztosítanak családok krízishelyzetekor, illetve fiataloknak is állandó otthont adnak, és felkészítik őket az önálló életre.

A Budapest Park számára nem csak a karácsonyi időszakban fontos a jótékonykodás, számtalan kezdeményezésben vettek már részt, missziójuknak tartják többek között azt is, hogy népszerűsítsék az adományozás kultúráját hazánkban.

Legutóbb novemberben, a Bin There projekttel közösen indítottak jótékonysági aukciót, amelyben a rajongók egyedi, kifejezetten a Parkos koncert esszenciáját palackba záró ereklyékre licitálhattak. Ebből több mint kétmillió forint folyt be, amelyet teljes egészében a Zenével A Rákos Gyermekekért Alapítvány számára ajánlottak fel.


Fotók: Budapest Park