Mióta a befutás legfőbb kulcsát a playlistek jelentik, számos cikk foglalkozik azzal, hogyan lehet a kurátorokat megtalálni, kapcsolatba lépni velük, számot pitchelni nekik. (Blogunkon részletesen itt írtunk erről.) A CD Baby DIY Musician blogján olvasható cikk azonban egy másik megközelítést javasol: ne a “szexi”, nagy playlistekre koncentráljunk, amiket a Spotify által foglalkoztatott kurátorok raknak össze, hanem az algoritmusok által generáltakra, mint például a Release Radar és a Discover Weekly.
Ezek közül a Release Radar a Spotify egyik vezető alkalmazottja szerint is nagyobb forgalmat generál, mint bármelyik rengeteg követővel bíró, kurátori playlist. A cikk szerzője, független zenész pedig arról a tapasztalatáról számol be, hogy bár egy dala két, a műfajában jónak számító ilyen playlistre is felkerült, a hallgatottságának a nagy része így is a Release Radarról érkezett.
Hogyan lehet elérni, hogy minél több felhasználó számára ajánlja a zenénket az algoritmus?
OLVASD EL A DAL+SZERZŐ OLDALÁN, IDE KATTINTVA!